Tuesday 19 March 2013

KEHADIRAN BABY BOY YG DINANTI....

Salam...rsnyer belum terlambat untuk sy wish Hepy New Year 2013 for all bloger hopely ur life more n most hepyness and successful.

Ermm lm xberblog ni..bz ckit mklumla kn siapkan kja2 di hujung2 tahun ni...as usually la aku bz ng failing Lo n Payment Voucher 2012nyerr. Tp disebalik kesibukkan ini..msh sempat tuk aku menjenguk my page untuk mencoret sdikit story its about me..me..me..hihihi..cam lagu omputih lak.

Tanggal 08/11/10..Isnin, kul 6.30 pagi aku slmat deliver my 1st baby boy seberat 3.3kg secara Caesarean Section (c-ser) sb poor progress. Nak wat caner aku xder rezeki tuk bersalin normal sb dh lbh 8jam br 6cm bukaan..nk tgu 10cm bukaan takut bahaya baby dan aku pun dh lemah sb dah terlalu sakit sb contraction sekejap2 tu..lgpun yg ni aku tumpah drh sehari sebelum tp br bukaan 2cm, bby dlm kdgan pun dh lemah so operation la penyelamat kami berdua..alhamdulillah... Muhammad Afiq Irham bin Mohd Izam nama diberi bermaksud yg mulia dan pemberi ilham. Kami pgil Afiq nm manja...

Kekadang ms pregnt aku slalu berangan2 caner la rupa ank aku bila mix ng husband aku ngehngeh (gelak nakal) yelah aku tringin nk anak yg comel sempurna wajahnyer spt ank2 org lain yg comel. Maklumla asyik tgk anak org lain je kan..nk gak nt tgk anak sdiri...Ini la gambar2 Afiq semasa baby...comel dan ciut sgt...alhamdulillah!!!hilang sakit operate bila dpt tgk baby afiq...moga anak mama membesar dgn sihat dan baik..aminnn









No comments:

Post a Comment