Wednesday 12 December 2012

Nasi Lemak Buah Bidara & Bubur Durian

Alhamdulillah...rezeki di pagi 13/12/2012.

Cik Ikhma..officer kt opis aku dpt job tetap dpt J-Qaf jd Ustazah la pas ni ngajar budak2 sekolah ermm sorg lagi kwn aku dpt jd cekgu huhuhu...tp pd masa aku tumpang hepy la tuk Cik Ikhma yelah dah lbih 4 thn jd PTD kontrak lantikan MOF. Tapi aku sedih la ckit sb kami sm2 berkongsi cerita, sm2 mtk kerja, sm2 g exam PTD, exam KPLI, sm2 bkongsi pgalamn preggy, bersalin yelah blh dikatakan aku ng Cik Ikhma sebaya,dpt anak 2 pun dekat2, ank ktorg yg Sulung 2 thn, ank ke-2 lak 1 thn. Even aku dh ade kerja ttap tp nk ler gak merasa kerja yg lbh baik...mudah2an pas2 ni adela rezeki lain tuk aku gak amin...sesungguhnyer Allah swt lebih mengetahui bila dan di mana rezeki kita cuma kita haruslah berusaha bersungguh dan berdoa tanpa putus asa tuk Allah swt makbulkan yg terbaik tuk kita..Aminnn.

Good news ni Cik IKhma berkongsi dgn sumer officer and staff  Seksyen Kewangan dgn belanja kitorg sumer mkn nasi lemak buah bidara dari Pn. Noriah dan bubur durian..Thanks Cik Ikhma dan tahniah kpd Cik Ikhma..sy ucapkan slmt maju jaya di tempat kerja baru, moga menjd seorg pendidik yang mulia yg melahirkan anak bangsa yang berjaya.

ni gambar ktorg ambik masa ktorg sm2 preggy ank 1st thn 2010
ni masa ktorg sm2 dpt Exam PTD kt PICC, Putrajaya thn 2012
 

No comments:

Post a Comment