Wednesday 17 October 2012

Yeayyy dpt permanent job in gomen

Orang kata 'tuah ayam npk di kaki, tuah manusia tiada sape yg thu' itula pepatah org kita always using hihihi..myb ni dikatakan rezeki pas kawin..time duk hnymoon aku received coll dr opis myatakan aku dpt interv permanent job of course dlm gomen la maklumla time tu aku sambilan je kt Mof then mof bk job aku apply la,even job bkn qualification aku tp nowdays kita xleh memilih sgt kerja ni coz very dificult sgt nk dpt job ikut klyakan kita. xpe la aku apply je atleast msk gomen tetap lak tu byk bnfitnye. Lagipun senior2 ckp msk dlu gomen dpt kja ttp dulu then leh apply yg lbh baik. Interv dlm bln 1,dpt result bln 4,time aku kt PSM so thu awal la berjaya ke x,sx nm aku tersenarai berjaya..hahaha..hepy ade,sedey pun ade,mcm xhepy pun ade..mcm2 la rs..anyway alhamdulillah..syukur. So 31 Mac aku resign 4 sambilan...ni adela mybos wat mjlis kawin n perpisahan ckit2 hihihi..bytway..thanks a lot 4 all bos n staf @ unit 3...sedey nk tgal bos n kkwn yg sporting n baik2 sumer huhuhu...
 time ni mybos n staf celebrate sempena perkahwinanku
time ni majlis perpisahan aku huhu...4 last day @psm

 kenangan time majlis kawin cik eja


No comments:

Post a Comment